نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: من به سهم خودم از مردم عزیز ملاشیه عذرخواهی می‌کنم و اعلام می‌کنیم که پیگیر مشکلات مردم هستیم.

عذرخواهی نماینده ولی فقیه در خوزستان از مردم

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان  با اشاره به مشکل بی‌آبی در ملاشیه اهواز اظهار کرد: حدود سه هفته قبل گزارشی رسید مبنی بر اینکه ملاشیه آب ندارد و به اتفاق برخی دوستان به منطقه آمدیم و چندین خیابان را بررسی کردیم و با تعداد قابل توجهی از اهالی صحبت کردیم و مشخص شد که حداقل یک هفته است که مردم ملاشیه آب ندارند.  

وی با بیان اینکه تعداد اندک و محدودی تانکر آب برای آبرسانی به مردم می‌آمد، ادامه داد: پس از آن سپاه حدود ۹ تانکر آب، همچنین شهرداری و آبفا نیز تعدادی تانکر آبرسانی اضافه کردند و به صورت معمول شبها عملیات آبرسانی را انجام  می‌دادند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اینکه از همان زمان ایجاد مشکل آبفا در صدد رفع آن بود، گفت: در خیابان‌هایی نظیر خیابان ۸، ۱۵ و ... در ابتدای خیابان مردم آب داشتند اما ساکنان انتهای خیابان‌ها در طی این ۳ الی ۴ هفته آب نداشتند اما در روزهای اخیر وضعیت بهتر شده است.

وی ادامه داد: من گزارشی از صداوسیما مشاهده کردم که در این رابطه با مردم صحبت کردند که در این گزارش وضعیت خیابان‌ها متفاوت بود.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: در بررسی‌های میدانی ما که با اهالی صحبت کردیم مشخص شد که وضعیت آب در انتهای خیابان‌های اصلی با خیابان‌های فرعی متفاوت است و بر اساس گفته اهالی از یک شب به بعد مردم آب دارند و می‌توانند تانکرها را پر کنند اما ما به دنبال پایداری آب در منطقه ملاشیه هستیم.

وی بیان کرد: امشب که ۲۳ تیرماه است در خدمت مردم ملاشیه هستیم و چندین خانه را بررسی کردیم و مردم اظهار می‌کنند که آب در خیابان‌های اصلی بهتر است اما خیابان‌های فرعی مشکل دارند اما همین خیابان‌ها نیز در هنگام شب آب دارند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: مدیرعامل آبفا قول داده است که برای پایداری آب منطقه ملاشیه تلاش می‌کنند و من به سهم خودم از مردم عزیز ملاشیه عذرخواهی می‌کنم و اعلام می‌کنیم که پیگیر مشکلات مردم هستیم.  

وی  با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون نیز بیش از یک هزار از روستاهای خوزستان دارای آب پایدار شدند، تصریح کرد: در چند منطقه دیگر در حاشیه شهر اهواز نیز مردم با مشکل کم‌آبی مواجه هستند که برای رفع مشکل آنها نیز تلاش می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.